Software voor administratie en bedienden om beter te plannen

U wilt beter plannen en uzelf beter organiseren?
U zoekt hiervoor gebruiksvriendelijke software?
Laat CRM 365 u helpen!
Ieder moderne kenniswerker en bediende werkt met PC. En 99% van de kenniswerkers werkt dagelijks met Microsoft Office en Outlook. CRM 365 voegt aan uw Outlook extra functies voor klantenbeheer, taakbeheer, dossiers en projecten toe. Zodat u beter kunt plannen en doelgericht werken!
De kans is groot dat de eerste toepassing die u ’s morgens op kantoor opent Microsoft Outlook is. U bekijkt uw mails en beantwoordt ze. En uw Outlook blijft waarschijnlijk heel de dag geopend op uw computer.
In de loop van de dag komen er tal van nieuwe berichten binnen. Dit gebeurt via mail, maar ook steeds meer via sociale media. Voor veel kenniswerkers wordt de input te groot waardoor men de focus kwijtgeraakt op wat dringend of belangrijk is.
CRM 365 software voor bedienden en kenniswerkers werd door ons ontwikkeld om het werk en de planning van iedereen persoonlijk beter onder controle te krijgen. Zodat de productiviteit verbetert, mensen meer ontspannen zijn en klanten en dossiers meer centraal staan.
CRM 365 is een software bovenop Microsoft Office 365 Outlook. CRM 365 software synchroniseert ook met Outlook, zodat medewerkers ook steeds 24/24 informatie bij de hand hebben. De link met Outlook kan u ook niet gebruiken als u lever geen synchronisatie hebt, of als u een ander mailplatform gebruikt.

CRM 365 software integreert ook met Microsoft Dynamics, dat u misschien ook gebruikt voor tal van bedrijfsprocessen. Op die manier werkt u steeds op de juiste klanten zonder dubbelwerk.
CRM 365 software is bruikbaar voor iedere kenniswerker en iedere afdeling.
Kenmerken van CRM 365 software voor bedienden
1. |
Eenvoudig te leren en te gebruiken |
2. |
Geen overtollige toeters en bellen |
3. |
Software die gebruikers focust op de klanten en de verkoop |
4. |
Overdondert niet met informatie |
5. |
Ziet er overzichtelijk uit |
6. |
Ziet er uit als Microsoft Outlook |
7. |
Integreert met Microsoft Outlook |
8. |
Kan ook gekoppeld worden aan Microsoft Dynamics |
9. |
Helpt verkopers en teams hun zaken goed opvolgen |
10. |
Kan ook voor externe telemarketing en externe verkoop gebruikt worden |
Voordelen van deze CRM software voor bedienden
- Reduceert administratie tot een minimum
- Geen dubbelwerk nodig
- Koppeling met het zeer gekende Microsoft Outlook is een grote troef
- Zeer snel operationeel
- Goede afscherming van informatie per verkoper en per manager
- Goed overzicht
- Overkoepelende rapportering voor managers