BUSINESS CENTRAL SOFTWARE: IDEALE BEDRIJFSSOFTWARE VOOR KMO EN STARTERS

U bent een gebruiker van Microsoft Office?
En u zoekt een goede oplossing voor de administratie in uw bedrijf?
Of u wilt meer grip en controle op uw bedrijf door de inzet van meer Microsoft software?
Dan helpen wij u graag! Want Business Central software is bedrijfssoftware van Microsoft voor KMO. En deze oplossing richt zich op bedrijfsadministratie, verkoop en planning. Vroeger heette dit systeem NAV of Navision. Maar sinds 2018 heet dit pakket Business Central software.
Offimac is 1 van de oudste en meest ervaren partners. Met zeer veel ervaring en kant-en-klare oplossingen in huis!


BUSINESS CENTRAL SOFTWARE IS VEEL GEBRUIKTE SOFTWARE VOOR KMO
NAV of Navision werd in 2002 gekocht door Microsoft.
Vandaag heet dit pakket Business Central software. En het is een ideaal pakket voor kleine en middelgrote bedrijven van 1 tot 250 werknemers. Het is een systeem die zowat al uw afdelingen kan aansturen, van verkoop tot boekhouding. Het voordeel hiervan is dat uw medewerkers slechts 1 pakket hoeven aan te leren. En zeer snel vertrouwd zijn met de software. Bovendien lijkt Business Central heel erg op Microsoft Office. En het werkt er ook perfect mee samen. Het hoeft dan ook niet te verbazen dan Business Central software door miljoenen gebruikers wereldwijd gebruikt wordt. En dit pakket is ook al lang marktleider in de Benelux.
De grote troeven van Business Central software zijn gebruiksvriendelijkheid, herkenbaarheid, productiviteit en rapportering.
Dit pakket is perfect geïntegreerd met Microsoft Excel, Word en Outlook wat zorgt voor een visueel zeer herkenbare software. Deze integratie maakt het pakket ook zeer gebruiksvriendelijk, want bijna iedereen gebruikt dagelijks Microsoft Office en zal daardoor ook snel aan de slag zijn. Want werken met Business Central software is dan ook zeer aangenaam.
De productiviteit van uw medewerkers staat centraal in heel het systeem. Gebruikers moeten data slechts 1 maal ingeven en de Business Central software zorgt voor een verdere verspreiding van de informatie naar andere modules. Gedaan dus met klantengegevens in tal van pakketten te moeten bijhouden, u hoeft nog slechts 1 klantenbestand up-to-date te houden en iedereen binnen uw organisatie kan er dankbaar gebruik van maken. Door deze voorzieningen zal u ook meer rendement en efficiëntie in uw bedrijf realiseren. En uiteraard uw investering snel terugverdienen. Medewerkers moeten minder tijd steken in gegevens ingeven. En zij kunnen zich meer concentreren op andere taken voor uw klanten.
Rapportering is een ander sterk pluspunt. Er zitten meer dan 100 standaardlijsten in, maar iedere gebruiker kan voor zichzelf heel makkelijk nog meer lijstjes en overzichten maken. Bijna alle data kan ook steeds naar Excel overgezet worden. Zodat u daarin ook de grafieken kunt aanmaken die u in Excel al gewoon bent. En mocht dat alles nog niet voldoende zijn, zijn er ook nog de extra krachtige rapporteringstools van Microsoft PowerBI. Zo kan u voor iedere medewerker in uw bedrijf de juiste rapportering aanbieden.
Een andere bijkomende kracht van het pakket zijn de sterke mobiele eigenschappen van Business Central software. Want het pakket draait op zowat elk toestel en op elk systeem. Of u nu op PC, laptop, tablet of smartphone wil werken, het kan. En bovendien kan het ook zowel op Windows, Apple als Android toestellen. Mobiliteit heeft dus geen geheimen meer, u kan van overal werken en zelfs vanuit tal van toestellen. En dit is echt iets wat mensen vandaag willen!
Zoals het moderne software past kan deze Microsoft oplossing zowel op servers in uw bedrijf geïnstalleerd worden. En kan u dit ook helemaal vanuit de cloud gebruiken. U kan klein beginnen met enkele gebruikers of zelfs maar enkele afdelingen. En later kan u doorgroeien naar meer. Want dit systeem kan u laten groeien zoals u het wenst.
Vindt u niet alles wat u wenst standaard in deze Business Central software? Geen probleem. Er zijn duizenden add-ons en apps van partners zoals Offimac op de markt die kant-en-klaar zijn voor vele zeer specifieke sectoren. Bij Offimac vindt u zo onder andere add-ons voor bouw, installatie, verhuur, services, HRM en vele andere sectoren. Daarnaast is het ook nog steeds mogelijk wat maatwerk te laten aanbrengen bovenop al de standaarden als u dit wil. Functioneel kan u uw Business Central software dus ook helemaal volgens uw behoeften laten inrichten.
Slechts weinig softwarehuizen zijn zoals Offimac is al 40 jaar actief. Maar doorheen al deze jaren hebben wij veel ervaring in vele sectoren opgedaan. En hebben wij vandaag een schat aan know-how in huis. Want in 1996 kozen wij zeer vroeg al voor het verdelen van Navision (nu: Business Central software). En deze jarenlange ervaring hebben wij vertaald in kant-en-klare modules, add-ons en apps, die onze klanten nog sneller helpen implementeren. Want dat is wat klanten willen.

Op deze link kan u meer lezen over de geschiedenis en functionaliteiten van Microsoft Dynamics NAV en Business Central.
Op deze link kan u meer lezen over sectorspecifieke functionaliteiten van Offimac voor Business Central software.
Dit systeem omvat onder meer modules voor volgende afdelingen:
AANKOOP
VERKOOP
CRM
HRM
PRODUCTIE
PROJECTBEHEER
FINANCIËN
LOGISTIEK
PLANNING
SERVICES
MARKETING
MAGAZIJNBEHEER
...
.
.
.
.
.
WAAROM KIEZEN KLANTEN VOOR OFFIMAC ALS PARTNER?
- Offimac is al 35 jaar lang ERP-specialist
- Offimac is 1 van de eerste Microsoft Dynamics NAV partners in België
- Gespecialiseerde modules voor tal van sectoren in huis
- Officiële Microsoft Partner
- Eén aanspreekpunt voor al uw ICT
- Totaaloplossingen van A tot Z
- ISO gebaseerd garandeert u een professionele aanpak
- Zeer tevreden en trouwe klanten!

.
BEKIJK HIER EEN FILMPJE EN LEES MEER OVER DE BESCHIKBAARHEID VAN DIT SYSTEEM:
Ontdek hier al iets meer over Microsoft Dynamics 365 Business Central:
.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is sinds 2 april 2018 beschikbaar in 14 landen, waaronder België en Nederland. In de komende jaren zal dit landenaantal verder uitgebreid worden.
Zie hierbij in welke Europese landen Business Central al verkrijgbaar is:
BELGIE
NEDERLAND
DUITSLAND
FRANKRIJK
DENEMARKEN
ZWEDEN
FINLAND
VERENIGD KONINKRIJK
ITALIE
SPANJE
ZWITSERLAND
OOSTENRIJK
...
.
..
.
.
.
ONLINE DEMO?

.
MICROSOFT BUSINESS CENTRAL SOFTWARE: ZEKER OOK IDEAAL VOOR STARTERS
Microsoft Dynamics 365 Business Central is het nieuwste Microsoft Dynamics product. Het is een oplossing die verder bouwt op Microsoft Office 365. En die wordt aangeboden als een doorgroei naar meer toepassingen bovenop Office. In die zin richt Dynamics 365 Business Central zich dus ook op startende bedrijven die naast Office 365 iets meer functionaliteit zoeken zonder zware investeringen. Want instappen in deze oplossing kan vanuit de cloud.
Business Central is samengesteld uit reeds bestaande Dynamics producten, maar op een andere manier verpakt en verkocht. Het is een platform dat in de toekomst meer en meer belangrijk zal worden in het portfolio van Microsoft. En waarmee Microsoft zeker veel nieuw marktaandeel zal winnen.
Op deze link kan u meer lezen over Microsoft Dynamics 365 Business Central.